agencją-interaktywną

5 POWODÓW DLA KTÓRYCH WARTO WSPÓŁPRACOWAĆ Z AGENCJĄ INTERAKTYWNĄ

W dzisiejszych czasach, marketing Internetowy odgrywa ogromną rolę w funkcjonowaniu i sukcesie przedsiębiorstw w każdej branży. Obecnie ciężko wybić się na tle konkurencji, jeśli nasza firma nie posiada strony internetowej, czy nie działa aktywnie w mediach społecznościowych. Wiele firm nie radzi sobie z obsługą swojej działalności w Internecie lub po prostu nie ma na to czasu. W takich sytuacja wiele przedsiębiorstw decyduje się podjąć współprace z Agencją Interaktywną. Każdego dnia starają się pomóc przedsiębiorc...

Przeczytaj
strona-internetowa

STRONA INTERNETOWA – RESPONSYWNOŚĆ

Rozwój Internetu i technologii znacząco przyspieszył przez ostatnią dekadę. Pierwsza strona internetowa powstała na początku lat 90. Ówczesna technologia z zakresu kodowania strony opierała się właściwie tylko na kodzie HTML (HyperText Markup Language), który opisuje strukturę wewnątrz strony internetowej. W 1996 roku firma W3C opracowała język, który pozwalał na opis formy wyświetlania stron WWW. Są to tzw. kaskadowe arkusze stylów CSS (Cascading Style Sheets). Stworzenie CSS miało na celu rozdzielenie struktury wewn...

Przeczytaj
projektowaniu-graficznym

TRENDY W PROJEKTOWANIU GRAFICZNYM W 2021 ROKU.

TRENDY W PROJEKTOWANIU GRAFICZNYM W 2021 ROKU. W 2020 roku w projektowaniu graficznym dominował minimalizm, podzielne ekrany oraz warstwy. Cały ubiegły rok był przepełniony panującą Pandemią, co wprowadziło również niepewność w projektowaniu graficznym. Pojawiły się już pierwsze prognozy nadchodzących trendów w świecie grafiki użytkowej w 2021 roku. Z pewnością nowy rok pod względem trendów, może być dla niektórych sporym zaskoczeniem. Trendy w projektowaniu graficznym zmieniają się z roku na rok, nam pozostaję s...

Przeczytaj
reklamie

PRZEKAZ PODPROGOWY W REKLAMIE

PRZEKAZ PODPROGOWY W REKLAMIE Percepcja podprogowa jest procesem rejestrowania informacji bez świadomości ich spostrzegania. Ze względu na to przekaz podprogowy, często jest wykorzystywany w reklamie różnych produktów. Wiele osób, spotyka się z sytuacją, w której zwracamy uwagę na jakiś produkt, jednak nie wiemy dlaczego. Bezsprzecznie, za takie sytuację odpowiedzialne są przekazy podprogowe. W tym artykule postaramy się wyjaśnić na czy polegają przekazy podprogowe oraz przedstawimy kilka przykładów. PRZEKAZ PODPROGOWY ...

Przeczytaj
PERSWAZJA I MANIPULACJA W REKLAMIE

PERSWAZJA I MANIPULACJA W REKLAMIE

PERSWAZJA I MANIPULACJA W REKLAMIE Na każdy kroku spotykamy reklamy, które mają za zadanie nas zmanipulować. Nakłaniają nas do zakupu usługi czy produktu. Perswazja i manipulacja to techniki bardzo często stosowane w reklamie. Ich głównym celem jest przykucie naszej uwagi. Istnieję wiele technik manipulacyjnych, które maja za zadania przekonać nas do zakupu. W tym artykule przedstawimy kilka z nich. "Reklama to próba oddzielenia człowieka od jego pieniędzy."  ~ John Boynton Priestley PROMOCJE Jest to zdecydowanie jedna z ...

Przeczytaj
Blog Agencji Interaktywnej - Agencja Interaktywna Angon Oświęcim