5 POWODÓW DLA KTÓRYCH WARTO WSPÓŁPRACOWAĆ Z AGENCJĄ INTERAKTYWNĄ

5 POWODÓW DLA KTÓRYCH WARTO WSPÓŁPRACOWAĆ Z AGENCJĄ INTERAKTYWNĄ

W dzisiejszych czasach, marketing Internetowy odgrywa ogromną rolę w funkcjonowaniu i sukcesie przedsiębiorstw w każdej branży. Obecnie ciężko wybić się na tle konkurencji, jeśli nasza firma nie posiada strony internetowej, czy nie działa aktywnie w mediach społecznościowych. Wiele firm nie radzi...

Przeczytaj
STRONA INTERNETOWA - RESPONSYWNOŚĆ

STRONA INTERNETOWA – RESPONSYWNOŚĆ

Rozwój Internetu i technologii znacząco przyspieszył przez ostatnią dekadę. Pierwsza strona internetowa powstała na początku lat 90. Ówczesna technologia z zakresu kodowania strony opierała się właściwie tylko na kodzie HTML (HyperText Markup Language), który opisuje strukturę wewnątrz strony int...

Przeczytaj
TRENDY W PROJEKTOWANIU GRAFICZNYM W 2021 ROKU

TRENDY W PROJEKTOWANIU GRAFICZNYM W 2021 ROKU

TRENDY W PROJEKTOWANIU GRAFICZNYM W 2021 ROKU. W 2020 roku w projektowaniu graficznym dominował minimalizm, podzielne ekrany oraz warstwy. Cały ubiegły rok był przepełniony panującą Pandemią, co wprowadziło również niepewność w projektowaniu graficznym. Pojawiły się już pierwsze prognozy nadchodz...

Przeczytaj
PRZEKAZ PODPROGOWY W REKLAMIE

PRZEKAZ PODPROGOWY W REKLAMIE

PRZEKAZ PODPROGOWY W REKLAMIE Percepcja podprogowa jest procesem rejestrowania informacji bez świadomości ich spostrzegania. Ze względu na to przekaz podprogowy, często jest wykorzystywany w reklamie różnych produktów. Wiele osób, spotyka się z sytuacją, w której zwracamy uwagę na jakiś produkt, ...

Przeczytaj
PERSWAZJA I MANIPULACJA W REKLAMIE

PERSWAZJA I MANIPULACJA W REKLAMIE

PERSWAZJA I MANIPULACJA W REKLAMIE Na każdy kroku spotykamy reklamy, które mają za zadanie nas zmanipulować. Nakłaniają nas do zakupu usługi czy produktu. Perswazja i manipulacja to techniki bardzo często stosowane w reklamie. Ich głównym celem jest przykucie naszej uwagi. Istnieję wiele technik ...

Przeczytaj