Strona internetowa – Dlaczego moja firma jej potrzebuje?

Z tym pytaniem zmaga się codziennie tysiące osób. A co, jeśli powiem Ci, że cześć działalności nie znajdują konsumenta i upada z powodu braku takowej strony? Jeżeli ta informacja Cię zaskoczyła, to zapewne zdziwi Cię też fakt, iż w dzisiejszych czasach jest to podstawa każdej działalności. Zatem, jakie korzyści przynosi strona internetowa? Przedstawię Ci to w kilku podpunktach, mając nadzieję, że otworzę Ci oczy na nowy system marketingu.

Strona internetowa naszą wizytówką

Zanim klient skorzysta z naszych usług lub produktów, na pewno chciałby się zapoznać z naszą ofertą. Strona internetowa to idealna wizytówka każdej firmy, dlaczego? Ponieważ dzięki schludnej i ciekawie zaprojektowanej witrynie, konsument wyrobi sobie zdanie o twoim profesjonalizmie, uczciwym podejściu do klienta, oraz jakości świadczonych przez ciebie usług. Da mu to komfort psychiczny, który pozwoli mu polegać na usługach świadczonych przez twoją firmę.

Strona internetowa to globalna reklama

Zapomnij o wydawaniu setki, jak nie tysięcy złotych za skrawek materiału wiszącego na płocie sąsiada. Utrzymywanie strony internetowej to marne grosze, a dzięki temu możemy zyskać potężne zasięgi, co przerodzi się na gotówkę. 84% konsumentów uważa, że nawet małe firmy posiadające własną witrynę są dużo bardziej wiarygodne, niż duże przedsiębiorstwa, które nikle istnieją w sieci. Dodatkowo chcąc zmienić informację na temat świadczonych przez ciebie usług, nie musisz wydawać grubej gotówki, wystarczy wejść tylko w panel administratora. To przecież takie proste.

Buduj relację z klientem

To jedna z potężnych zalet, jaką może przynieść nam strona. Możliwość tworzenia relacji z klientem to podstawa w realizowaniu naszej firmy. Na takowej witrynie, wskazane jest zamieścić chociażby jeden artykuł opisujący przeszłość Twojej firmy, czym się zajmuje, oraz jaki jest jej koncept. Przedstawienie Twojemu odbiorcy, co świadczona przez Ciebie usługa lub produkt może wnieść w jego firmie, to kluczowy element, który pozwoli zwiększyć konwersję na Twojej stronie. Spowoduje to wzrost liczby osób zainteresowanych Twoją ofertą, czyli w skrócie: Darmowa reklama.

Prowadź statystyki odwiedzin?

Przydatną informacją na doskonalenie naszej firmy, jest zadanie prostego pytania „Gdzie o nas usłyszałeś?”. Poznając statystki, poznajesz swoją firmę. Spojrzenie oczami konsumenta na naszą działalność, pozwoli Ci dokonać konkretnych zmian, które w efekcie przyciągną następnych odbiorców. Dzięki temu poznamy odpowiedź na pytanie pt. „Co zrobić by nasza firma lepiej się pozycjonowała?”. Zabezpieczy Cię to przed runięciem firmy, oraz umożliwi Ci to spojrzenie na działalność z perspektywy izometrycznej. Przedstawię ci listę pytań, byś mógł wywnioskować, czy ten zabieg jest ważny w Twoim przedsiębiorstwie.
– Skąd pochodzi klient?
– Ile osób odwiedziło Twoją witrynę?
– Które strony są najbardziej odwiedzane?
– Ile stron odwiedził użytkownik podczas jednej sesji?
– Jak często użytkownik wracał na twoją stronę
– Jak często nasza strona jest klikana?

By dostać odpowiedzi na nurtujące nas pytania, możemy uzbroić się w odpowiednio przygotowany skrypt na stronie internetowej- Nasza firma wykona go za Ciebie!

Przedstaw swoje realizacje

Dobrym zabiegiem na naszej stronie internetowej jest zamieszczenie prac, które zostały wykonane już dla innych firm. Dlaczego portfolio jest ważne? Klient przeglądając naszą stronę główną, może trafić na interesującą go pracę, która przekona go do zrealizowania usługi przez naszą firmę. Z perspektywy naszego kontrahenta, może być trudno znaleźć odpowiednio „profesjonalną” firmę, która wykona dla niego interesującą go usługę. Jak wiadomo rynek w dzisiejszych czasach jest niesamowicie rozwinięty i ciężko jest przebić kogoś swoją ofertą. Portfolio i opinie z nim związane, to kluczowy element do sukcesu.

Strona internetowa – Prowadź biznes 24/7

Firma będąc czynna 8 godzin, traci 2/3 całej doby. Może to prowadzić do odejścia potencjalnych odbiorców, do firmy znajdującej się tuż za rogiem. Strona internetowa nie pozwoli ci na takie straty a klient na pewno doceni aspekt związany z możliwością skorzystania z twojej oferty, kiedy tylko będzie chciał. Mobilność w dzisiejszych czasach, to obowiązek każdej firmy. Zadbaj o stronę wygodną, przejrzystą, responsywną oraz funkcjonalną, a gwarantuję Ci 100% zysk w tym co robisz!

Zleć to nam

Dużo osób mylnie postrzega zatrudnienie profesjonalnej agencji interaktywnej. Takie osoby uważają, że stworzenie strony internetowej, to wyrzucenie pieniędzy w błoto, lecz stworzenie i dostosowanie witryny do działalności to wisienka na torcie. Inwestycja szybko się zwróci i stanie się bardzo opłacalna. Jeżeli to dalej nie przemówiło Ci do rozsądku, to zadaj sobie pytanie „Ile wydajesz miesięcznie na reklamę?”. Wszelkiego rodzaju makulatura w postaci ulotek, gazet czy duży billboard postawiony w centrum miasta, to kupa pieniędzy. Kapitał ten możesz przeznaczyć na rozwój swojej firmy. Pamiętaj również, że taka forma reklamy posiada wady, w postaci braku możliwości edytowania banneru, wybrania swojej grupy docelowej, sporządzania statystyk czy możliwość bezpośredniego poznania swojego klienta. Skontaktuj się z naszą agencją, a dostaniesz to czego potrzebujesz!

Chcesz dowiedzieć się więcej na temat usług, jakie nasza agencja jest wstanie dla Ciebie wykonać? Zapraszamy na https://angon.com.pl by dowiedzieć się więcej…