Rodzaj realizacji:Kampanie reklamowe
Klient:VirtualRace
Zakres działań:Prowadzenie Kampanii reklamowych w mediach społecznościowych, Google Ads, Pozycjonowanie SEO
Użyte programy / technologie:
  • Adobe Photoshop
  • Adobe Illustrator
  • Facebook Ads
Krótki opis:

Fundacja VirtualRace zajmuję się organizacją biegów wirtualnych, które w roku 2020 zyskały ogromną popularność w naszym kraju. Nasza Agencja zajęła się poprawieniem wizerunku Fundacji w Internecie oraz pozyskaniem nowych użytkowników na ich stronie internetowej. Na początku zajęliśmy się odpowiednią konfiguracją Fanpage. Wykreowaliśmy indywidualny styl pod posty reklamowe. Głównym rodzajem kampanii jaką prowadziliśmy była to Kampania o nazwie Ruch, która miała za zadanie prowadzić użytkowników do strony internetowej w celu rejestracji. Kampanie zostały kierowane do osób które interesują się sportem, bieganiem, jazdą na rowerze oraz pływaniem. Zyskaliśmy tym większe prawdopodobieństwo że dana reklama spodoba się użytkownikowi. Drugim rodzajem Kampanii była to Kampania o nazwie Aktywność, jeśli chodzi o ten rodzaj kampanii, to nie generuje ona tak dużego ruchu na stronie, a jest bardziej nastawiona na aktywność na Fanpage. Prowadziliśmy również Kampanie Google ADS Display. Reklamy graficzne, które zaprojektowaliśmy pojawiały się na portalach o tematyce: Sport, Kolarstwo, Pływanie, Bieganie, docierała również do osób które były zainteresowane następującymi tematami: Miłośnicy zdrowia i fitnessu, sport i fitness, entuzjaści pływania, entuzjaści kolarstwa, entuzjaści biegania. Średni koszt za wejście na ich stronę w przypadku Facebooka - 0,19zł, aktywność pod postem na Facebooku - 0,08zł natomiast w przypadku Google Ads, koszt wejścia na stronę - 0,16zł. W późniejszym etapie zajęliśmy się poprawą pozycji strony internetowej w wyszukiwarce. Kampanie prowadziliśmy przez okres 5 miesięcy

Kampania Reklamowa Virtual Race Mockup