Jak-dobrać-słowa-kluczowe
13 lipca 2020

Pozycjonowanie SEO – Jak dobrać słowa kluczowe

Po zakończeniu etapu wizualnego tworzenia strony internetowej, następna rzecz jaka będzie nas czekała, to przygotowanie strony pod SEO – Search Engine Optimization. Dużo właścicieli stron o tym zapomina, nie aktualizuje strony, z nadzieją, że takowa wygeneruje im ruch. Jest to ważny krok każdego przedsiębiorcy wędrującego przez Internet. Czym jest Pozycjonowanie SEO? To nic innego jak frazy kluczowe wprowadzone na naszej stronie. Jest to wymagany element każdej witryny, gdyż dzięki nim, nasza strona wyświetla się w wyszukiwarce, po wpisaniu konkretnych słów kluczowych. Przykładowo jeśli posiadacie działalność gospodarczą związaną z naprawą samochodów to zachowaj tą samą tematykę. Należy zamieścić słowa kluczowe związane z Twoją branżą, a nie np. sprzedażą kosmetyków. Odpowiednio dobrane słowa kluczowe, to darmowa promocja naszej strony internetowej.

Co to jest keywords research?

Keywords research – Analiza słów kluczowych polega na sprawdzeniu odpowiednich fraz, które będą identyfikowały Twoją usługę, produkt, oraz markę. Należyte dobranie fraz, pozwoli trafić do szerszej grupy odbiorców, do ludzi, którzy aktualnie szukają rozwiązań, usług, lub produktów, które Twoja firma oferuje. W takim przypadku musimy przeanalizować słowa kluczowe w treściach. Naszym celem jest trafienie do potencjalnego klienta, który skorzysta z naszej usługi. Słowa kluczowe powinno zamieszczać się w nagłówkach H1-H6, dokumentacjach a także w pogrubieniach. W ten sposób przekazujemy informacje wyszukiwarce, dotyczące tematyki naszego serwisu, a dzięki temu mamy szansę pojawić się wyżej w indeksie Google.

Pozycjonowanie SEO – Jak dobierać słowa kluczowe i czym one są?

Po etapie przeprowadzenia dokładnej analizy „keywords research”, należy zastanowić się, ile słów kluczowych powinniśmy zamieścić na stronie. Wszystko jest zależne od długości tekstu, który zamierzamy udostępnić na stronie. Taka praca musi być napisana umiejętnie, tak by występowały różnie synonimy, czy przymiotniki od danego słowa kluczowego. Wpisując coś w wyszukiwarce, często pod wyświetlonymi wynikami mamy przedstawione słowo kluczowe. W zależności od tego, czy znajduje się ono w tekście czy nie, jest wyświetlane np. przekreślenie – słowo nie występuje w artykule. Niestety pragnę Was poinformować, że marketing jest na tyle skomplikowaną dziedziną, uzależnioną od wielu czynników, że ciężko jest skupić się na prowadzeniu biznesu a jednocześnie na promowaniu marki. Należy eksperymentować i sprawdzać, jaka treść najlepiej trafia do użytkowników przeglądających Internet. Trzeba także pamiętać o analizie widoczności Twojej strony internetowej, na określone słowa kluczowe, a także o kampaniach reklamowych, które potrafią dużo zdziałać na rynku.

Pozycjonowanie SEO – Jakie narzędzia przydadzą Ci się w pozycjonowaniu stron internetowych?

Najprostszym sposobem na znalezienie dodatkowych fraz wyszukiwania w Google, jest skorzystanie z podpowiedzi, które daje nam Google. W pasku wyszukiwania wystarczy wpisać pierwsze litery interesującej nas frazy, a zaraz pod oknem tekstu wyświetlą się podpowiedzi. Dzięki zasugerowanym wynikom, będziesz mógł dostosować swoją treść na stronie.

Ubersuggest – to darmowa aplikacja, która pomoże nam w znalezieniu odpowiednich słów kluczowych. Narzędzie podpowie nam, jakie są najczęściej wpisywane frazy w wyszukiwarkę? Ile słów kluczowych widnieje na stronie? Ile jest odnośników z innych domen do Twojej witryny itd.

Google Search Console – W analizie potencjału fraz pomoże Google Search Console, a dokładnie raport Analityka wyszukiwania. Zaraz pod wykresem pojawia się lista słów kluczowych, na które nasza strona wyświetla się w wyszukiwarce. Dzięki tej analizie będziemy mogli sprawdzić informacje dotyczące liczby wyświetleń, kliknięć, czy pozycję naszej witryny na daną frazę. Dodatkowo zaindeksowanie strony w Google pozwoli ją wyświetlać bezpośrednio z wyszukiwarki, co jest obowiązkiem każdej witryny.

Answer The Public – Dzięki tej aplikacji, otrzymamy zbiór popularnych pytań związanych z daną frazą, które są wpisywane przez użytkowników. Dostajemy odpowiedzi i sformułowania, którymi możemy się inspirować podczas tworzenia content`u i wrzucaniu treści na naszą stronę internetową

Podsumowanie

Pracując w branży IT doświadczyłem wiele przypadków, kiedy to klient dzwonił z reklamacją, że strona nie przyniosła mu żadnych korzyści. O witrynę i ilość ludzi odwiedzających trzeba dbać. Z pewnością pomogą nam przy tym takie działania jak: kampanie reklamowe, systematyczne wrzucanie interesujących i tematycznych artykułów, zaproszenie ludzi z Facebooka itd. Klient spodziewał się nagłego przypływu odbiorców, wraz z postawieniem strony na domenie. Sama strona internetowa jest oprawą graficzną, wizytówką, której zadaniem jest przekonanie klienta, że to właśnie Ciebie potrzebuję. Odpowiednie przedstawienie oferty, przejrzystość, kolorystyka, to coś co zachęci Twojego klienta. Pamiętaj jednak, że zanim takowy się znajdzie, trzeba zrobić wszystko, by właśnie o Tobie usłyszał! To jest właśnie marketing

Chcesz dowiedzieć się więcej na temat usług, jakie nasza agencja jest wstanie dla Ciebie wykonać? Zapraszamy na https://angon.com.pl by dowiedzieć się więcej…

  • Zarejestruj się
Angon

Zarejestruj się

Angon

Przypomnij hasło

Zgubiłeś/aś hasło? Proszę wprowadzić nazwę użytkownika albo adres e-mail. Na skrzynkę pocztową otrzymasz link do stworzenia nowego hasła.